Vil du jobbe i Amedia, et spennende mediekonsern i vekst?

Vi søker nye kolleger innen Frontend, Fullstack, Senior Data Engineering, Systemarkitekt og UX-designer. Er du vår neste kollega?  

Nettaviser, mobilapp og journalistverktøy

Det er noen av løsningene produktutvikling i Amedia har ansvar for. Vi kunne også nevnt at vi hvert år sender mer enn 5 000 arrangementer på direktesport.no, eller at vi er stolte av å ha en helt egenutviklet tjeneste for innlogging, aID.

I tillegg til kontinuerlig drift og forbedring, tester vi også helt nye ting. I år har vi for eksempel lansert et abonnement som gir deg tilgang til alle våre 80 lokalaviser og Nettavisen. I disse dager tester vi om leserne også ønsker å se TV-serier via avisen sin.

9 gode grunner til å jobbe hos oss

  1. Vi er eid av en stiftelse, som betyr at overskuddet brukes til å lage enda bedre produkter
  2. Hver dag legger vi til rette for at våre 80 aviser når ut til 1 543 000 digitale lesere med journalistikk
  3. Vi gir deg tid og rom for å utvikle deg faglig, og oppmuntrer til å ta kurs og delta på konferanser
  4. Vi er blitt gode på å jobbe data- og innsiktsbasert, noe som ofte blir lagt merke til i inn- og utland
  5. Du får mulighet til å tilpasse arbeidsdagen til dine behov
  6. Vi tilbyr varierte arbeidsoppgaver og mulighet til å flytte mellom team, fagfelt og teknologier
  7. Du får følge prosjekter fra idé til lansering
  8. Du blir en del av et team med skikkelig dyktige folk
  9. Vi holder til i moderne lokaler midt i Oslo sentrum, med en veldig bra kantine og vafler hver fredag
Amedia gir meg personlig en unik miks av fagmiljø, «Work life Balance» og en mulighet til å jobbe med noe som er viktig og betyr noe.
Sigve Smedsrud Harang, Data Engineer

Hvordan er det å jobbe i avdelingen for data og analyse i Amedia?

Vi snakket med utviklingsleder og produktsjef, Bård Romstad og fagleder backend, Jørgen Veum-Wahlberg. I denne podcasten forteller de litt om hvem de er, hvordan de jobber i avdelingen for data og analyse og hva slags type kollega de ser etter! Kanskje er du vår nye Data Engineer?

Se stillingene vi har ledige i dag

Vi kommer om kort tid til å utlyse flere stillinger innen ulike fagfelt. Klarer du ikke å vente? Send oss en e-post på amedia@dfind.no

Oslo

Backend-utvikler

Som backend-utvikler kommer du til å være med på å bygge løsninger for våre lokale og nasjonale aviser, og nettsteder. Vi ligger langt fremme på teknologi, har lyst til å teste ut nye ting og tar utgangspunkt i menneskene som leser våre historier og ikke deres cookies. 

Les mer
Oslo

Frontend-utvikler

Vi er på leting etter flere frontendutviklere som vil være med på å lage løsninger for våre lesere, medier og mediehus. Hos oss, i landets nest største mediehus, kan du være med på å bygge fremtidens nyhetsopplevelse. Du kan blant annet hjelpe journalistene å formidle engasjerende historier digitalt. 

Les mer
Oslo

Seniorutvikler / Senior Data Engineer

Vår nye Data Engineer kommer til å ha en sentral rolle i å ta eierskap og videreutvikle dataplattformen vår, samt utvikle API-er for datadrevne løsninger. Vi ser etter en lagspiller som setter pris på en kaffeprat om strategi, nye teknologier eller alternative måter å løse problemer på. 

Les mer
Oslo

UX-designer

Amedia søker deg som vil designe gode brukeropplevelser for små og store samfunn over hele landet. Hos Amedia kan du påvirke og ta ansvar og i designmiljøet får du støtte, innspill og mulighet til å utvikle deg sammen med andre designere. Vi møtes fast og deler, diskuterer og lærer av hverandre. Vi brenner for designfaget!

Les mer
Oslo

Systemarkitekt

Vil du være med å bygge fremtidens nyhetsopplevelse? Som vår nye systemarkitekt vil du bli en av de første i et nyopprettet team som kommer til å jobbe med å utvikle gode løsninger for våre abonnenter. Dette er en nøkkelrolle for Amedia, og fremtidige avgjørelser rundt abonnementsplattformen blir avgjørende for tjenestene vi leverer i fremtiden. 

Les mer

Motiverende med utfordringer!

Systemutvikler Per Kristian Ingebrigtsen i Amedia Utvikling setter stor pris på mangfoldet av kunnskap, fagkompetanse og utfordringer som finnes i Amedia.
Jeg har en veldig variert og lærerik jobb. Det siste året har jeg blant annet designet et journalistverktøy som brukes daglig og vært med på lanseringen av en helt ny abonnementstype.
Linda Haugen, UX designer
Jeg har fått mange nære og veldig gode venner her. Og siden jeg startet i Amedia for sju år siden har jeg hele veien hatt dyktige ledere som har gitt meg muligheter, og som jeg har lært mye av.
Jan-Frederik Prytz, Utviklingssjef
Vi lykkes med fart og tyngde når vi samler oss om sentrale utviklingsprosjekter, og klarer samtidig å dokumentere verdien av å satse smart og målrettet. Det er bakgrunnen til at vi nå velger å ruste utviklingsmiljøet kraftig opp.
Pål Nedregotten, Konserndirektør