Vil du være med på Telenors satsning i Norge?

Telenors TV - og bredbåndsdivisjon søker nye teammedlemmer!

Hvordan er det å jobbe hos oss?

I TV - og bredbåndsdivisjonen jobber vi med å modernisere Norge gjennom å finne, prosjektere og selge kommunikasjonsløsninger til norske husstander. Vi samarbeider tett med myndigheter og kommuner for å sikre digitalisering i både bygd og by. Med våre bredbånd - og tv løsninger sørger vi for at norske husstander skal kunne lene seg tilbake og se Norge dra i havn OL-medaljer eller gullrekka en fredagskveld. 

Teamet vårt består av mange ulike personligheter, med ulik alder og bakgrunn. Hos oss vil du møte kollegaer som støtter hverandre og som er genuint opptatt av at du skal lykkes. 

For Tran, som er leder av avdelingen, er passion for business, kontinuerlig forbedring og nytenkning viktig. Han er opptatt av å gi frihet under ansvar, men samtidig er det viktig for han å bidra, støtte og åpne dører når det trengs. Høres dette ut som en leder som kunne være en god match for deg? 

Vi spurte våre ansatte i TV - og bredbåndsteamet om hva som kjennetegner arbeidsmiljøet hos oss. Dette er noen av ordene de brukte: 

Støttende, samarbeidsvillig, høy kompetanse, løsningsfokusert, "moro på jobb", lærerikt, utviklende, lagfølelse, inkluderende, energisk, jovialt, givende, fremoverlent, ærlig, samhold og "Winning Team".

Trening og utvikling satt i system

Hos oss er trening og utvikling satt i system. Vi tror på at trening gjør mester. Vi trener blant annet jevnlig på kundemøter og presentasjoner og gir hverandre konstruktiv feedback. Vi deler erfaringer og evaluerer. Læring er også en viktig del av medarbeiderutviklingen i Telenor og vi har flere kurs - og kompetanseprogrammer. Vi har blant annet et eget læringsunivers kalt Telenor Campus der våre ansatte bla. kan delta på nettbaserte kurs fra ledende leverandører. Selveste konsernsjefen har også utfordret de ansatte til å bruke 40 timer i året på eget kompetanseløft - kalt 40 hour challenge. Ønsker du en arbeidsplass der det fokuseres på utvikling? Hos oss er mulighetene mange. 

Hos TV - og bredbåndsdivisjonen har vi flere gode eksempler på medarbeidere som har fått nye roller og muligheter internt. Ett eksempel er Lene, som i ung alder startet sin karriere som kundeservicemedarbeider. Lene ble etter hvert kanalansvarlig for Kundeservice og er nå en av våre dyktige Key Account Managers. Espen og Tommy som kom til oss i 2020 fra en helt annen bransje, har på rekordtid blitt to av våre nye talenter.  

Leder for avdelingen, Tran Minh Huy, er selv ett eksempel på hvordan Telenor har sterkt fokus på å utvikle og gi muligheter i Norge og utenlands til egne arbeidere. Han har fått dekket studier og deltakelse i flere lederutviklingsprogram nasjonalt og internasjonalt.

«Telenor har gitt meg muligheten til å kontinuerlig utvikle og utfolde meg gjennom ulike lederroller i ulike Telenor selskaper. Telenor er et spennende konsern, hvor jeg har fått jobbe med alt fra Telenors satellitter til mobil, og nå bredbånd og tv.»

#0A8AD2 (9)
Jeg har selv jobbet i Telenor i 17 år og fått lov til å vokse og utvikle meg i ulike roller. Det beste med å jobbe i TV - og bredbåndsdivisjonen er det gode arbeidsmiljøet. Vi har det morsomt på jobb og i tillegg er arbeidsoppgavene varierte og spennende.
Lene, Key Account Manager

Vi liker å ha det gøy sammen!

Det ser du blant annet ett godt eksempel på i bildet til høyre. For å få til gode resultater og for at alle skal trives på jobb, er det svært viktig å sette av tid til å bygge teamkultur. Hvert kvartal reiser vi blant annet på samlinger, der det sosiale er minst like viktig som det faglige. Utover dette tar vi gjerne en øl sammen etter jobb eller drar på fjelltur. 

Vi er så heldige å ha eget treningssenter på alle våre lokasjoner og det hender titt og ofte at flere reiser sammen for å ta seg en økt. Om du er glad i å være aktiv har vi også ett svært godt bedriftsidrettstilbud i Telenor, der du blant annet kan teste alt fra salsa og kajakk, til golf, squash, fotball og alpint sammen med dine kollegaer. Liker du å gå på teater eller spiller du et instrument, kan du f.eks. melde deg inn i vårt Kulturforbund eller kanskje bli med i Telenors eget storband?

 

 

Hvorfor jobbe hos oss?

  • En spennende arbeidshverdag preget av kontinuerlig læring, i et miljø hvor du har god støtte fra kollegaer og mange å sparre med og lære av
  • Muligheten til å være med og forme samfunnet gjennom å pushe grensene for ny teknologi
  • Et svært godt fagmiljø med eksperter innen hvert eneste felt
  • Den graden av variasjon du selv ønsker
  • En såpass fleksibel arbeidsdag at det har fått et eget navn: SmidigDag
  • Avtalt og avsatt tid til videreutdanning og egenutvikling - 40 hour challenge
  • Full lønn under foreldrepermisjon og sykdom
  • 5 ukers ferie og fri jul og påske
  • Tilgang på leie av Telenors fritidsboliger i Norge
  • Gode betingelser for lønn, pensjonsordning, forsikringer og aksjespareprogram og andre goder som subsidiert trening, muligheter for deltakelse i foreninger og bedriftsidrettslag
#0A8AD2 (9)
Som nyansatt i teamet ble jeg tatt svært godt imot av alle ansatte og fikk lov å utfordre på hva som kunne gjøres bedre. TV - og bredbåndsdivisjonen har en svært god og profesjonell onbordingsprosess.
Espen, nyansatt Key Account Manager

Vi søker flere dyktige medarbeidere

Kunne dette vært noe for deg? 

Trondheim

Project Account Manager TV og Bredbåndsdivisjonen

Telenor har et viktig samfunnsansvar og investerer kraftig i Norge. I denne rollen vil du arbeide i et strategisk viktig satsingsområde med utfordrende og interessante arbeidsoppgaver som har stor spennvidde og stort kontaktnett internt og eksternt.

Les mer
#0A8AD2 (9)
Som leder er jeg opptatt av å løfte frem medarbeiderne. Jeg legger forholdene til rette for at teamet lykkes og er døråpner når det trengs, men det er de selv som skal få lov til å fronte suksess og gode resultater.
Tran, Head of Sales
#0A8AD2 (9)
Det beste med å jobbe her er støtten man får av kollegaene sine og deres genuine ønske om at du skal ha suksess. Her har man skjønt at alle tjener på at alle lykkes. I TV - og bredbåndsdivisjonen har vi også veldig tydelige mål og det sørges for at man har verktøyene som trengs for å nå disse.
Tommy, nyansatt Key Account Manager